Wednesday, July 18, 2007

BEYONCE

BEYONCE

Sedang kami menunggu kastemer, seseorang datang.
'' hi azman apa kabar lama tak jumpa?"tanyaku.
''kabar baik, awak pula macam mana?. dah lama keje sini ke?'' azman menjawab n bertanya ke gue.
'' dah lama dah dah hampir setahun'' jawab ku.
'' jom duduk kat kursi'' gue mempelawa azman
''ok'' jawabnya..
sedang kami berborak2, azman tetiba melihat ke kedai depan
'' fuyoo... cantiknya dia''kata azman kagum
'' siapa man? ''tanyaku
''tu hah awek kedai depan tu'' kata azman menunjukannya
''oooh, ko nak dia ker? aku boleh rekemen'' tanyaku padanya
'' nak nak . ''jawab azman dengan bersemangat
'' ko serius ker?ko kan dah ada awek, buat apa banyak banyak ada awek?''kata ku memberi kepastian kpd nya
'' alah buat spare ppart jer. tak boleh ke?'' dia menanyaku pula.
''ko kan tak tahu dia siapa kan ??''tanya ku kpd nya
''memanglah aku tak tahu'' dengan sikit tinggi nada saranya
''man dia tu lakilaki dia tu bukan pompuan, ko masih nak lagi"? tanyaku
''biar betul??. tanya man keheranan..
BEYONCE jiran tempat gue kerja, gue gak tahu nama betulnya.ramai orang memandang padanya,ya la
berpakaian, rambut yang ala ala penyanyi beyonce laki2 mana yang tak tergiur?? meskipun dia macam tu
tapi orangnya baik, dan gak menyusahkan orang lain.walaupun dia laki2 hati nuraninya berkata lain dan dia ikut apa kata hatinya.
yahh yang namanya manusia pasti ada kelemahan dan kekurangan,
no body perfect kata omputih bilang...

No comments: